Zojuist heb je Otto Nicolai - Symphonie D-dur 4 Finale gehoord. Vond je dit een ook zo'n leuk nummer? Deel de video met je vrienden zodat zij ook van deze fijne muziek kunnen genieten ;).
Misschien vind je dit nummer van Otto Nicolai ook wel leuk:
Symphonie D-Groot: Iii.Scherzo
Opnieuw afspelen
Video niet beschikbaar of incorrect? Klik hier