Zojuist heb je Carl Maria von Weber / Sabine Meyer, Staatskapelle Dresden - Adagio Ma Non Troppo Uit Klarinetconcerto Nr. 2 In F Op. 73 gehoord. Vond je dit een ook zo'n leuk nummer? Deel de video met je vrienden zodat zij ook van deze fijne muziek kunnen genieten ;).