Zojuist heb je Sibelius; Janine Jansen, Klaus Mäkelä, Oslo Philharmonic - Violin Concerto In D Minor, Op. 47 Ii. Adagio Di Molto gehoord. Vond je dit een ook zo'n leuk nummer? Deel de video met je vrienden zodat zij ook van deze fijne muziek kunnen genieten ;).