Zojuist heb je Karl Jenkins / Rundfunkchor Berlin,city Of Birmingham Symph.Orch - The Peacemakers: Xvi. Dona Nobis Pacem gehoord. Vond je dit een ook zo'n leuk nummer? Deel de video met je vrienden zodat zij ook van deze fijne muziek kunnen genieten ;).
Misschien vind je dit nummer van Karl Jenkins / Rundfunkchor Berlin,city Of Birmingham Symph.Orch ook wel leuk: